OYUN TANITIMI: Grid 2 - Videolu İnceleme - P: 9.6

Grid 2 - Videolu İnceleme - P: 9.6

Unknown 02:23 | , , , , , , , , , , , , , , , , ,


Resmin boyutu 17% (500x275) düşürüldü. Resmi orjinal boyutunda (600x329) görmek için buraya tıklayınız. Resmi yeni pencerede açmak için üzerine tıklayınız.
[Resim: TKMMEnF.jpg]


Araba sürmeye hazır mısınız? Hazır mısınız? Tamam o zaman. Senin için bir yarış hazırladım. Babanın yıllardır sakladığı Amerikan Canavarı'nı almayı unutma. Ve mümkünse... Ve mümkünse o adamları tozun, dumanınla boğ! İşte yarış budur bebeğim. Amerikan gücünü göster onlara! - der ve gider. Biz ise Ford'cuğmuzla başbaşa kalır, yarını sabırsızlıkla bekleriz. Oyunu oynamaya başlayınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.

Muscle Sürmek Her Babayiğidin Harcı Değildir

Oyunda Muscle sürmek öyle çok kolay olmayacak. Karşınıza Nissan gelince Muscle'ı bırakmak isteyeceksiniz. Gerçekten Muscle'a olan değer oyunda verilmiş. Çünkü Muscle'lar zor hızlanan hızlandı mı da durmak bilmeyen canavarlardır.

Benim Bir Kod Adım Var, Bana Kod Adımla Seslen!

Oyunun başında kendimize kod ad seçeceğiz ve yarış boyunca yönlendirmeler o kod adıyla söylenecek. Ben Hunter seçtim. Çok havalı bence. Göz kırpma

Cama Toz Bulaştı Hemen Silmeliyim!

Oyunda bazen arabamızın silecekleri çalışacak. Belki fark etmeyeceksiniz bile...

Beni Seviyorsunuz Değil Mi?

Oyun boyunca yaptığımız yarışlardan hayran kazanacağız.

Küçük Bir Şey Sizi Zengin Yapar!

İlk başta minnacık garajımız bir galeriye, 512 MB Ram'e sahip, tüplü ekrana görüntü veren bilgisayarımız ise dev ekrana dönüşüyor. Bunlar hep o basit yarışımız sayesinde oldu. Karşınıza çıkan her fırsatı değerlendirin. Göz kırpma "Tüplü müydü unuttum ya. neyse geçmişi unut artık zenginim."

Zor mu Kolay mı?

Oyunda isterseniz zoru seçip bir yarışı zar zor yenersiniz isterseniz kolayı seçip hemen yarışı bitirirsiniz. Oyunda arabanın sadece dış hasarı da yok. Aynı zamanda sürüşü etkileyen ayarlar da var. Bunları isterseniz açın. Bence açmayın çünkü arabanızın şaftı kayıyor. Gülümseme

[Resim: ZwvId1S.jpg?1]

Zaman Bizden Yana!

Oyunda hata yaptığınızda "Backspace" tuşuna basarak zamanı geri alabiliyoruz. Tabi ben can sıkıntısında yapıyorum o ayrı. Gülümseme

Vayy Karşim Bizi Unutmadın Değil Mi?

Oyunda sponsorlarla da anlaşma yapacağız. Her yarışı kazanacağımızdan onlar bize seve seve paracıkları verecekler.

Sen Hayırdır La?

Özel turnuvalarda olacak. Tek turluk olacaklar.

[Resim: u45qEDl.png]

Fanlarım Beni Bekliyor Ben Bu Arabayla Çıkamam Menajer!

O zaman git arabanı özelleştir, onu da mı ben diyim yavru kurt? - Oyunda arabanızı da özelleştirebilirsiniz.



Artıları:

- Farklı bir yarış kontrolleri. (NFS'ye göre.)

- Aracımızın parçaları kopup gidebiliyor.

- Bize yarışçı hissi verebiliyor.

- Menüsü çok gerçekçi.

- Küçük efektlere bile uğraşmışlar.

- Araba özelleştirme.

- Zamanı geri alıp hatalarımızı düzeltebilme.

- Arabanın çıkardığı duman efektleri.

- Muscle araçların kontrolünün normal araçlara göre zor olması.

- Lisanslı geniş araba koleksiyonu.




Eksileri:

- Kokpit kamerası yok.

- Bariyerleri yıkamıyoruz.







Not: Oyunun grafikleri en yüksektedir. 1360x768 çözünürlüğünde oynanmıştır.


Puanı: 9.6

0 yorum:

Yorum Gönder