OYUN TANITIMI: Crysis 1 İnceleme

Crysis 1 İnceleme

Unknown 02:41 | , , , , , , , , , , , , , , , , ,



Merhabalar .

Arkadaşım Sayesine 4 Gün Önce Başladığım Crysis 1 Macerasını Çok Çok Beğendim . Şu Anda Hemen Hemen Son Bölümlere Geldim . Crysis Oyunu Düşmanlara Karşı Yapılan Bir Savaş Oyunudur . İlk Başta Çok Kolaydan En Zora Doğru İlerlersiniz . En Başta Alıştırma Evresi Olduğu İçin CRYSİS yapımcılıarı bunu çok iyi düşünmüş . Oyun gayet güzel ilerliyor . Şunu Açıkca İtiraf Edeyim 2 Hile Kullanıyorum Ölümsüzlük+Sınırsız Mermi Onun dışında bir şey yapmadan oyunu rahatça oynayabiliyorsunuz .



Resmin boyutu 38% (500x375) düşürüldü. Resmi orjinal boyutunda (800x600) görmek için buraya tıklayınız. Resmi yeni pencerede açmak için üzerine tıklayınız.
[Resim: Kr8ELV.png]



Oyunun Amacı Şöyle . Oyuna En Başta Rehineleri Bulma İşlemleri Yapıyorsunuz . Bu Gerçekten Çok Zor Oluyor Ben Gıcık Oluyordum Hatta . Rehineleri Arkadaşlarınız Yardımıyla Yapıyorsunuz (Oyun için arkadaşlar ) Size Koordinat gönderirler ve siz gerekli işlemleri yaparsınız bu bu kadar da zor değil . İlk Böyle çalılık , orman , şelale , mağara gibi yerden oynarsınız ancak son bölümlerde bir mağarada kalıyorsunuz kesinlikle 1 güne ancak geçebildim o mağaradan . Oyunun grafikleri sizi rahatsız etmeyecek şekilde güzel . Hiç kasma olacağını da sanmıyorum . Oyuna bir başladığınız zaman oynamanız tekrar tekrar geliyor . Oyunda Rehinelerden Sonra Yapılmış Kocaman Makinelerle Uğraşıyorsunuz . Oyunda bu Makinelerle uğraştıktan sonra buz gibi hava oluyor . Arkadaşınızı ateşe götürmezseniz ölüyor ve daha fazlası ise ateşe götürürken bu makine kafaların gelmesi . Oyunda Komutanlığa Bağlı Olduğunuz İçin Cephane , İnsansız Hava Aracı Ve Daha Fazlasını Kullanabiliyorsunuz .


Resmin boyutu 38% (500x375) düşürüldü. Resmi orjinal boyutunda (800x600) görmek için buraya tıklayınız. Resmi yeni pencerede açmak için üzerine tıklayınız.
[Resim: Kq8EqQ.png]


En Sonda Bir Şeyler Oluyor Ben de O Bölümdeyim . Uçak Kullanıyorsunuz Ancak Uçağın %23 Hasarı var o yüzden dikkatli olmanız gerekiyor olmazsanız ÖLÜM Açık Ağızlı Gülümseme Oyun Süper Ben gerçekten PES'ten daha çok beğendim Sizin de Oynamanızı Tavsiye Ederim .


Resmin boyutu 38% (500x375) düşürüldü. Resmi orjinal boyutunda (800x600) görmek için buraya tıklayınız. Resmi yeni pencerede açmak için üzerine tıklayınız.
[Resim: eXqdWj.png]


HAAAAAA İndirmek İsterseniz Bu Forumdaki Çalışıyor Ve Hiç Sıkıntısız Oynanabiliyor . İsterseniz Türkçe Yama da yükleyip Oyunun zevkini kat kat artırabiliyorsunuz .

0 yorum:

Yorum Gönder